人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Thank you Diki !!

とうとう・・・Dikiの韓国への帰国が来週に迫ってきました。早いものです。
私たちが会ったのは今年の3月。それから9ヶ月、本当に彼にはお世話になりました。韓国のいろいろな料理を作ってくれたり、たくさんの韓国語を教えてくれたり、そしていろんなところに一緒に出かけました。一緒に楽しい時間をたくさん過ごしました。私にとって数少ない貴重な友達です。今日は私たちの最初の学校LCSの3月時のクラスメイト & Linda先生とGasTownの"イタリアンレストラン "INCENDIO WEST" でDinner。Na YoungとHannaが来れなくて残念だったけど・・・。
来週、バイバイ言うの、嫌だなー。(でも来年、なんと彼は日本に留学することに決めたそうです、ということは、次は日本で会えるよね♪)

* Today's menu * (あさみちゃんと半分こ。)
*Pizza Margherita (Fresh crushed tomato, basil & mozza)
*Pasta Mango Bango
(Mango basil butter sauce, fresh roma's and season vegetables with scallops)

Thank you Diki !!_e0051353_1434911.jpg

Thank you Diki !!_e0051353_14343674.jpgFinally, Diki is going to go back to Korea next week. How fast the time passes!! We met each other at ESL school in this March. I really appreciate his kindness. He had made Korean dishes for us many times, taught me a lot of Korean and we went to a lot of places together. We spent happy time a lot!! For me, he was one of the most precious friends who I met here. Today, we went to an Italian restaurant INCENDIO WEST in Gastown for our dinner. We were sad because Na young and Hanna couldn't join us.
Thank you Diki !!_e0051353_14352380.jpgNext week, I don't want say good-bye to him...(But! He decided to come to Japan for studying Japanese in next year!! It means we'll be able to meet each other in Japan soon, won't we??)

I really like the night atmosphere and the tones of color in Gastown. It is sepia world.
We could see the harbor center more beautiful than the other day.
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇


GasTownの夜の雰囲気、色合いがとっても好きです。
セピアの世界って感じです。
ハーバーセンターもこの間よりもキレイに見えました。

by shiho0623 | 2005-12-08 23:32 | friends - おともだち -