人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Everywhere, there was snow!!

Everywhere, there was snow!!_e0051353_1503715.jpgEverywhere, there was snow!!_e0051353_1511186.jpg
今朝起きて、まず一番に窓へ駆け寄りました。一面銀世界が広がっていて!! でも、3~4cmくらいかな、積もっていたのは。
雪を見ると、どうして、こうウキウキしてしまうのでしょうか。でも、数年前と比べたらウキウキ度で言うと、かなり冷静になった気がします。年齢をとった証拠かな・・・。
うちからバス亭まではかなりの急な坂道なので、転びそうになりつつ、写真撮りながらバス亭へ。バスが15分も遅れて来て・・・待っている間の私、凍ってました・・・(*_*)・・・。

■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□
This morning, I run up to the window at once when I woke up. There was snow everywhere!! Snow sheeted about 3-4cm. When I saw snow I always excite about that, I don't know why. But now when I compare with myself of several years ago, I can take that calmly because of my age?!
There is a steep slope from our house to bus stop, I took pictures while I watched that I don't slip on the snow. The bus arrived about 15 min behind schedule and I was almost freezing when I waited it there...

by shiho0623 | 2005-11-29 13:58 | sky - 空 -