人気ブログランキング | 話題のタグを見る

"師走"です。

\"師走\"です。_e0051353_1626272.jpgあっという間に師走ですね。みなさんにとっては、これから年末にかけて忙しい日々が続くと思います。クリスマスだ!忘年会だ!年賀状だ!そして、お正月だ!なんだかんだバタバタですよね。(カナダには忘年会とか新年会とかなさそう・・・。1月3日から学校始まるし・・・。) 私は気ままな学生です・・・、まずはお勉強に励みます。みなさん、風邪なんかひかないように頑張りましょうね!
さっき私のお部屋から撮った写真。今もまた少し雪が降っています。暗闇の雪ってキレイ。可愛らしいイルミネーションに彩られたおうちが対面に見えます。

The years rolled on quickly, it's already December. These busy days will continue until the end of year for you. It's coming Christmas! Year-end party! New Year's card! New Year's Day!! (I think we don't have Year-end party or New- Year party in here. We will start a school from January 3rd...) I am a unrestrained student, I'll try to study hard!
It may be very busy in various ways, hang in there and please don't catch a cold!!

I took this picture from my room, snow in the dark is very beautiful! Now, it is snow again! You can see the house which has a pretty illuminations for Christmas!


\"師走\"です。_e0051353_16265655.jpg△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼

今日の夕飯の時、私の口は火事になりました(*゜o゜*)//。
もともと辛いのが苦手なのに、何を間違えたかみんなにつられて4~5滴入れてみましたが・・・。
もう、大変!!
恐るべし、"Sriracha Hot Chili Sauce"です。

△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼△▼

When I was at our dinner, a fire broke out in my mouth(*゜o゜*)//
By nature, I can't eat spicy food. But I had put 4 or 5 drops of the special chili sauce in my bowl, because everyone had put it and I joined them...
I was surprised!! A dreadful sauce which is "Sriracha Hot Chili Sauce".

by shiho0623 | 2005-12-01 22:23 | sky - 空 -