人気ブログランキング | 話題のタグを見る

前へ! 前へ!!

緊張の中、以前勤めていた会社に "ただいま" のご挨拶に行ってきました。
秋葉原は、かなり変わっていましたよ。大きなビルとか どどーん と立っていて・・・。オフィスがあるビルなんて、ファミレスが入っていたし・・・1年で、いろんなことが変わるんですね。

6年弱勤めた会社ではありましたが、やはり1年ぶりとなると、かなり緊張して、行きの電車の中からドッキドキでした。

デザインの皆さんと1年ぶりのランチを会社の近くのかに道楽で。懐かしい~!!って気持ちもありましたが、気が付いたら、もうすっかり1年前みたいに戻っていたような気持ちになっていました。(あー、写真撮ればよかったです・・・。)

その後、いろんな方との再会。皆さん、とっても温かく迎えてくださって、感激でした。お仕事のお邪魔をしてしまってすみません・・・お時間を割いてくださったみなさん、本当にありがとうございました。

前へ! 前へ!!_e0051353_1215129.jpgそして。夜はわか、もちょみ、まゆみとの、これまた1年ぶりの集会!! たくさんたくさん語り合いました。
ほんと、10年以上も付き合っていると、私以上に私のことを知っていて・・・本当に頼もしい存在です。
友だちからいただいたキーワードは "前へ! 前へ!!" 。ありがとう!! 今日は本当に楽しくて幸せでした。

I went to my previous company to say hello.
Akihabara was different from before. I could see some big buildings which they were not there before.
The building which my previous company is in had a family restaurant ... a lot of things have changed for just one year.

I was working the company for about 6 years. I have not gone there for only 1 year, so I was very nervous when I took a train to get there.

I had a lunch with designers at Kani-doraku which is near the office. This situation brought me back to my old days. (Oh, no... I should take a picture with them...) After that, I met many previous co-workers. They warmly welcomed me... I was really impressed. I am really sorry I interrupted their works. Thank you very much for taking time for me.


And, I met my best friends after an interval of one year at night. We talked a lot and lot. They know about me more than me. For me, they are really reliable friends. The keyword was "Go forward! forward!!" which they gave me in this time. Thank you, my friends!! So happy to see you guys!


by shiho0623 | 2006-03-16 23:59 | friends - おともだち -